Garmin inReach

Statisticile celor 10.000 de incidente SOS Garmin inReach

Din 2011, tehnologia prin satelit Garmin inReach ajută oamenii să rămână conectaţi la nivel global, să trimită şi să primească mesaje în afara reţelei de acoperire mobilă, să navigheze pe rută, să monitorizeze şi să partajeze călătorii şi, când este necesar, să declanşeze un mesaj SOS interactiv către Garmin Response, centrul de coordonare global pentru răspuns în caz de urgenţă, disponibil nonstop.

Vieţile a peste 10.000 de oameni s-au schimbat datorită ajutorului primit de aceştia după declanşarea unui mesaj SOS de pe dispozitivul inReach. Citeşte mai departe pentru a consulta datele statistice ale incidentelor SOS din ultimii 11 ani.

De unde sunt declanşate incidentele SOS?

În cazul unei urgenţe, se poate trimite un mesaj SOS interactiv către Centrul Garmin Response disponibil nonstop. Personalul instruit este disponibil pentru a răspunde la mesaje, a monitoriza dispozitive şi a se coordona cu serviciile de urgenţă pentru a oferi asistenţă, oferindu-le persoanelor o stare de linişte sufletească în cele mai înfricoşătoare situaţii. Garmin Response rămâne în contact cu oamenii până când soseşte ajutorul sau până când aceştia nu mai au nevoie de asistenţă.

Garmin inReach

Cu ajutorul acoperirii complete a reţelei globale de sateliţi Iridium®,se poate declanşa global un mesaj SOS.* Acest lucru include locurile vizitate mai rar – partea sudică a Oceanului Pacific şi partea nordică a Canadei, de exemplu. Este interesant modul în care conglomeraţiile de incidente indică regiuni muntoase, cum ar fi Traseul Pacific Crest din partea vestică a Statelor Unite, munţii Alpi din Europa şi aproape toată suprafaţa Noii Zeelande.

Garmin inReach

Locaţiile incidentelor SOS demonstrează puterea reţelei de sateliţi Iridium, a procesorului tehnologiei inReach, precum şi a proceselor de lucru interne sofisticate ale Garmin Response şi abilităţii sale de a realiza conexiuni rapide cu resursele locale pentru urgenţe din aproape orice regiune a lumii.

Ce fac oamenii atunci când declanşează un mesaj SOS?

Un procent covârşitor de 39% din mesajele SOS provin de la persoane care se aflau în drumeţii montane sau călătorii cu rucsacul în spate. În mod interesant, pe locul al doilea în materie de mesaje SOS (12%) se află incidentele din trafic, ceea ce demonstrează că nu trebuie neapărat să fii blocat pe o stâncă sau rătăcit pe mare pentru a apăsa pe butonul SOS. Multe dintre incidentele din trafic se referă la oamenii care au nevoie de ajutor în trafic şi se află în afara reţelei de acoperire mobilă. Situaţiile care par obişnuite pot deveni îngrijorătoare rapid, în funcţie de locaţie, dacă lipsesc proviziile sau condiţiile meteo se înrăutăţesc.

În topul celor cinci activităţi desfăşurate care au declanşat un mesaj SOS inReach se află:

  1. Drumeţii pe munte/călătorii cu rucsacul în spate
  2. Condus
  3. Mers pe motocicletă
  4. Căţărare/alpinism
  5. Plimbare cu barca.

Printre alte activităţi pe durata cărora utilizatorii inReach au declanşat un mesaj SOS se numără sporturile pe zăpadă, mersul cu bicicleta pe teren accidentat, activităţi de zbor, rafting, mersul cu maşina pe teren accidentat, echitaţie şi multe altele.

De ce declanşează utilizatorii mesaje SOS inReach?

Multe persoane care desfăşoară activităţi în aer liber creează potenţial pentru multe situaţii de urgenţă. Principalul motiv pentru care utilizatorii inReach declanşează un mesaj SOS este reprezentat de vătămări corporale, cu un procent de 30%. O vătămare corporală poate însemna o varietate de probleme, cum ar fi oase fracturate, tăieturi sau traumatism puternic cauzat de o căzătură. Al doilea cel mai popular motiv pentru declanşarea unui mesaj SOS, cu un procent de 17%, este reprezentat de problemele medicale, care pot însemna rău de înălţime, afecţiuni cardiace şi probleme gastrointestinale, printre altele.

Topul celor cinci motive pentru care a fost declanşat un mesaj SOS în inReach:

  1. Vătămări corporale
  2. Probleme medicale
  3. Accident auto
  4. Ratacire/împotmolire
  5. Defectiuni ale autovehiculului.

Printre alte motive se numără dezastrele naturale, precum incendiile, uraganele şi avalanşele; hipotermia sau hipertermia; împotmolirea, izolarea sau pierderea şi probleme referitoare la activitate, precum problemele la autovehicul sau la ambarcaţiune şi defecţiuni ale motorului.

Pentru cine se poate declanşea un mesaj SOS inReach?

O întrebare frecventă este pentru cine se poate declanşa un mesaj SOS. Răspunsul este unul simplu: pentru oricine. În timp ce multe dintre incidentele SOS sunt pentru abonatul inReach, aproape 2/3 dintre acestea sunt declanşate pentru o persoană apropiată a abonatului sau pentru o terţă parte necunoscută. Se poate declanşa un mesaj SOS şi pentru a raporta urgenţe, inclusiv incendii sau accidente auto. Ca atare, încercăm în permanenţă să reamintim că transportarea unui dispozitiv inReach este importantă, deoarece nu ştii niciodată pe cine sau ce poţi întâlni când te afli în afara reţelei de acoperire mobilă.

Următoarele 10.000 de incidente SOS

Harta globală a incidentelor SOS inReach demonstrează cu adevărat puterea dispozitivelor inReach şi modul în care tehnologia oferă o stare de linişte sufletească atât de multor oameni — atât celor care se recreează în aer liber, cât şi celor dragi care se află acasă. La Garmin apreciem că atât de multe persoane pasionate de activităţile în aer liber au încredere în inReach şi îl folosesc ca sistem de apel la ajutor în timp ce desfăşoară activităţi; ne angajăm în continuare să creăm produse inovatoare proiectate pentru clienţii cu un stil de viaţă activ din întreaga lume.

* Pentru a accesa reţeaua de sateliţi Iridium pentru monitorizare şi mesaje live, inclusiv capacităţi SOS, este necesar un abonament activ la satelit. Unele jurisdicţii reglementează sau interzic utilizarea dispozitivelor de comunicaţii prin satelit. Intră în responsabilitatea utilizatorului să cunoască şi să respecte toate legile aplicabile din jurisdicţiile în care este utilizat dispozitivul.

Sursa articolului: garmin.com.

Adauga un comentariu